تست سیفتی ولو

تست سیفتی ولو

تست سیفتی ولو

ایمنی در هنگام کار با سیفتی ولو از اهمیت بالایی برخوردار است. این شیر برای محدود کردن فشار سیستم طراحی شده است و بسیار مهم است که برای جلوگیری از انفجار در نظم کار خود باقی بمانند. این انفجار ها طی سالیان گذشته خسارات زیادی به شرکت ها وارد کرده است و اگرچه مخازن تحت فشار و شناورها به منظور تقویت ایمنی مجهز به دریچه های کاهش فشار هستند، اما ممکن است از کار بیفتند و منجر به فاجعه شوند. به همین دلیل دانستن روش صحیح آزمایش آنها مهم است. نگهداری و آزمایش دوره ای مخازن تحت فشار و شناورها و سیفتی ولو ها آنها را در حالت کاربردی حفظ کرده و کارمندان و محیط کار آنها را ایمن نگه می دارد. شیرهای اطمینان باید به منظور کاهش خودکار فشار مخزن در شرایط خوبی باشند. دریچه های کار هنگامی که فشار به اندازه کافی بالا می رود تا از آستانه فشار بالا رود ، به آرامی باز می شوند و سپس به آرامی بسته می شوند تا واحد به آستانه کم و مطمئن برسد.

تست سیفتی ولو از سری تست های قابل پیگیری با داده های بسیار دقیق برای تهیه نسخه پشتیبان از تلاش تکنسین های متخصص انجام می شود. آزمایش دقیق سوپاپ های اطمینان تحت فشار نیاز به اندازه گیری دقیق فشار نقطه پاپ به هنگام بلند شدن سوپاپ و لحظه دقیق فشار مجدد سوپاپ دارد. به طور معمول اندازه گیری و ثبت دستی می تواند چالش برانگیز باشد. علاوه بر این، نتایج توسط یک تکنسین بر اساس مشاهدات ساده با داده های کم به سختی تهیه می شوند.

تمام گواهینامه های تست بر اساس این فرایند صادر می شوند. تست سیفتی ولو ضمن سرعت بخشیدن به روند کار، دقت بیشتری را در دسترس تکنسین قرار می دهد تا زمان خرابی را کاهش داده و از عملکرد شیر، تصویری غنی و پشتیبان داده ایجاد کند. با استفاده از نرم افزار و سخت افزار ویژه تست سیفتی ولو ، امکان انجام آزمایش و ثبت بیشتر اطلاعات آزمایش سوپاپ ایمنی فشار (سیفتی ولو) یا شیر کاهش فشار مستقیماً بر روی کالیبراتور وجود دارد.

تست سیفتی ولو 2

 

تست سیفتی ولو و نرم افزار

پس از اتمام آزمون، داده ها به صورت الکترونیکی به کامپیوتر منتقل می شوند و در آنجا می توان گزارش تست با نمودارها، داده های مشتری، اطلاعات برچسب و سایر اطلاعات مورد نیاز را به اشتراک گذاشت. تست های متنوع سیفتی ولو به کاربر این امکان را می دهد تا از استاندارد های موجود، آزمایش ترک ساده یا آزمایش ترک شرطی که ممکن است خطای مجاز به فشار سیفتی ولو بستگی داشته باشد، انتخاب کند. کاربر می تواند فشار سوپاپ را هنگام آزمایش وارد کرده و هر اطلاعات مهم دیگری را در سیستم وارد نماید.


حالت تست سیفتی ولو با دریچه های بخار، گاز و همچنین شیرهای مایع در جایی که کاربر نیاز به مشاهده اولین جریان ثابت مایع قبل از ثبت فشار ترک دارد، کار می کند. همچنین این گزینه نیز در دسترس است که یک آزمایش نشتی انجام گرفته، تغییر فشار را ثبت و اینکه آیا نشتی مشاهده شده است یا خیر. این مکانیزم انعطاف پذیری زیادی را ایجاد می کند و گردش کار روان و قابل اطمینان تری را در انجام آزمایش های سیفتی ولو فراهم می کند. در نرم افزار های تست از ۳۰ psi تا ۱۰،۰۰۰ psi در دسترس است، بنابراین دامنه اکثر سیفتی ولو های این زمینه را پوشش می دهد.

 

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *