تعمیر اکچیوتور، یک مساله قابل تامل

تعمیر اکچیوتور یک مساله قابل تامل

تعمیر اکچویتور، یک مساله قابل تامل

عملگرها یا اکچویتور ها دستگاه هایی حساس و پر کاربرد هستند. خرابی این دستگاه ها میتواند باعث توقف تولید یک مجموعه صنعتی بزرگ شود. با توجه به نقش این قطعات صنعتی در تاسیسات انتقال و پایپینگ، ممکن است حتی بحث از این هم جدی تر شود. خراب شدن یک شیرکه مسئول قطع و یا وصل کردن سوخت یا آب برای رسیدن به یک منطقه مسکونی است. و یا در پالایشگاه ها میتواند منجر به ایجاد فجایع بسیاری شود. در موارد آبرسانی و کشاورزی نیز همینطور، خسارت وارده جبران ناپذیر خواهد بود. با توجه به این دلایل ذکر شدهتعمیر اکچویتور یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم استعلام.

تعمیر اکچویتور، یک مساله قابل تامل

برای هر مدیر، در هر سازمانی، حفظ منابع و بازسازی قطعات، یک اصل مهم و ضروری به شمار می رود. این موارد میتوانند در محیط های صنعتی که دستگاه ها وظیفه های سنگین و اساسی را برعهده دارند حتی بیشتر نیز باشد. تعمیر اکچویتور ها از هر نوعی و در هر محیطیکه استفاده میشوند یکی از این موارد است. تعمیر اکچویتور جنبه های مختلفی را دارد، که توسط مدیر سازمان باید به آن استعلامه شود. ما در اینجا هم به نگرش تخصصی برای تعمیر اکچویتور و هم به نگرش مدیریتی آن خواهیم استعلام.

تعمیر اکچیوتور یک مساله قابل تامل 2

تعمیر اکچویتور، یک مساله قابل تامل.

تعمیر اکچویتور از لحاظ تخصصی

تعمیر اکچویتور یکی از مواردی است که میتوان آن را یک کار تخصصی و حرفه ای نامید. کاری که هر تعمیرکار قطعات صنعتی ممکن است از پس آن برنمی آید و باید به صورت حرفه ای دنبال شود. توجه داشته باشید که اثرات منفی ای که ممکن است بر اثر تعمیر غیر اصولی بهسیستم وارد شود، میتواند بسیار مخرب تر از وجود یک اکچویتور خراب در سیستم کاری ، آسیب وارد کند.

توجه داشته باشید که تعمیر اکچویتور باید توسط متخصصانی انجام گیرد که به قطعات کافی دسترسی داشته و با سازندگان نیز در ارتباط باشند، تا در صورت بروز مشکل راه حل اصولی را از آنها درخواست کنند.

تعمیر اکچیوتور یک مساله قابل تامل 3

تعمیر اکچویتور از لحاظ تخصصی

نگرش مدیریتی به تعمیر اکچویتور

در نگرش مدیریتی، تعمیر اکچویتور میتواند دو جنبه داشته باشد. جنبه اول سرعت تعمیرات است، و اینکه اکچویتور خراب باید به سرعت به کار خود باز گردد تا فعالیت به صورت عادی از سر گرفته شود. جنبه دیگر کیفیت تعمیر اکچویتور است که با توجه به حساسیت دستگاه،سطح تعمیرات تا چه اندازه باید جدی و کامل باشد، که بتوان نیاز دوباره به تعمیر اکچویتور و همینطور مدت کارکرد صحیح آن را بالا برد. این تصمیم استراتژیک می تواند آینده یک محیط صنعتی را به کلی تغییر دهد و بررسی این هزینه فرصت، که چه نوع تعمیری وبه چه صورت روی اکچویتور انجام شود. یک بحث مدیریتی است.

تعمیر اکچیوتور یک مساله قابل تامل 4

تعمیر اکچویتور

 

با توجه به مطالب گگفته شده تعمیر اکچویتور یک بحث پیچیده است که شما باید جنبه تخصصی را در نظر بگیرید و بهترین تعمیر کاران را برای آن انتخاب کنید. از طرف دیگر هزینه فرصت اصل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید دید که در زمانی که این تعمیراصولی و کلی از شما می گیرد شما چه مقدار آسیب را از نبود این قطعه در خط تولید خود متحمل خواهید شد! پترو کاسپین پاسارگاد میتواند گزینه ای را به شما پیشنهاد کند که به صورت همزمان هر دو گزینه را به بهترین شکل ممکن هندل کنید.

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *