اکچویتور برقی ولو، کاربرد ها و ویژگی ها

اکچویتور برقی ولو کاربرد ها و ویژگی ها

اکچویتور برقی ولو، کاربرد ها و ویژگی ها

عملگرها یا اکچویتور ها انواع مختلف و گونه های متعددی را شامل می شوند که در موارد مختلف و متعدد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده های متعدد و متنوع این عملگر ها باعث شده است تا آن ها در زمینه های متعددی گسترش یافته و برای انجام کارهای گوناگون بهینه سازی شوند. یکی از مواردی که اکچویتور ها برای آن به نحو مقتضی بهینه سازی شده و در قطعات مختلف آن مورد استفاده قرار میگیرند، پایپینگ است. خطوط انتقال سیالات در شبکه های آبرسانی، کشاورزی و همینطور پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی، از انواع اکچویتور های برقی، پنوماتیکی و همینطور اکچویتور های هیدرولیکی برای تنظیم چگونگی آبرسانی و انتقال سیالات ب مناطق مختلف، استفاده می کنند. اکچویتور برقی ولو یکی از این موارد است که در ادامه به بررسی ویژگی ها و همینطور کاربرد های این محصول خواهیم استعلام.

اکچویتور برقی ولو کاربرد ها و ویژگی ها 2

نمایی کلی از یک اکچیوتور برقی ولو

اکچویتور برقی ولو، کاربرد ها و ویژگی ها

اکچویتور های برقی یکی از گسترده ترین و پر استفاده ترین انواع اکچویتور و عملگر می باشد که میتوانند امکانات ویژه ای را برای ما فراهم کنند. انواع اکچویتور های برقی بسیار متعدد بوده و در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. اکچویتور برقی ولو یکی از این قطعات است که به عنوان یک شیر اتوماتیک در پایپینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع اکچویتور یکی از قدرتمند ترین عملگر هایی است که در صنعت پایپینگ مورد استفاده قرار میگیرد و وظیفه تولید نیروی مکانیکی از نیروی پایه الکتریسیته برای باز و بسته کردن و یا تغییر جهات سیالات درون لوله را بر عهده دارد. اکچویتور برقی ولو میتواند در شرایط مختلف آب و هوایی و فشار های مختلف کار خود را به درستی و با دقت بالا انجام دهد و از این رو به یکی از پر استفاده ترین و مهم ترین انواع اکچویتور ها تبدیل شده است. در ادامه این مطلب توضیحاتی را در مورد انواع این اکچویتور ها ارائه خواهیم کرد.

اکچویتور برقی ولو کاربرد ها و ویژگی ها 3

تصویری از یک نمونه اکچیویتور هیدرولیکی

انواع اکچویتور برقی ولو

اکچویتور برقی ولو یکی از اکچویتور هایی است که علاوه بر اینکه به صورت یک اکچویتور برقی مورد استفاده قرار می گیرد. بلکه میتوان از انواع ترکیبی آن نیز استفاده نمود و خدمات بهتری را دریافت کرد. در واقع اکچویتور برقی ولو، یک اکچویتور است که با نیروی پایه برق کار خود را شروع میکند، اما از قوانین و اصول یک اکچویتور پنوماتیک برای فعال سازی دریچه ها و باز و بسته کردن شیر ها استفاده می کند. اکچویتور هیدرولیکی نیز نوع دیگری از اکچویتور است مه اکچویتور برقی ولو میتواند از آن بهره بگیرد.انواع اکچویتور برقی ولو

اکچویتور برقی ولو یکی از اکچویتور هایی است که علاوه بر اینکه به صورت یک اکچویتور برقی مورد استفاده قرار می گیرد. بلکه میتوان از انواع ترکیبی آن نیز استفاده نمود و خدمات بهتری را دریافت کرد. در واقع اکچویتور برقی ولو، یک اکچویتور است که با نیروی پایه برق کار خود را شروع میکند، اما از قوانین و اصول یک اکچویتور پنوماتیک برای فعال سازی دریچه ها و باز و بسته کردن شیر ها استفاده می کند. اکچویتور هیدرولیکی نیز نوع دیگری از اکچویتور است مه اکچویتور برقی ولو میتواند از آن بهره بگیرد.

اکچویتور برقی ولو کاربرد ها و ویژگی ها 4-

انواع اکچویتور برقی ولو

این کار به صورت انجام میپذیرد که نیروی الکتریسیته باعث فعال کردن انرژی موجود در اکچویتور پنوماتیک شده و تغییرات فشار هوا باعث تولید نیرو در اکچویتور می گردند. این تغییرات باعث تولید نیروی دورانی در خروجی اکچویتور می شود که پایه اصلی چرخش شیر و باز شدن دریچه خواهد بود. عموما از اکچویتور هایی که میتوانند نیروی چرخشی را در هر دو جهت تولید نمایند، برای این کار استفاده می شود. این اکچویتور های برقی میتواند بدون هیچ محدودیتی دریچه ها را در زمان های خاص و بر اساس برنامه ریزی باز و بسته کنند و یک گزینه ایده آل برای شیر های اتوماتیک باشند.

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *