اتصالات استنلس استیل چیست؟

اتصالات استنلس استیل چیست؟

اتصالات استنلس استیل چیست؟

اتصالات استنلس استیل یا به عبارتی دیگر استیل ضد زنگ، همان اتصالات با جنس فلز استیل می باشند که از آن ها جهت اتصال انواع خطوط لوله (سیالات و گاز ها) استفاده می کنند. با توجه به این که بیشتر اوقات از لوله ها جهت انتقال مایعات استفاده می شود، با استفاده از اتصالات استنلس استیل، عملکرد این محصولات بهتر می شود. به طور کلی اتصالات استنلس، بیشتر برای مواردی که به لوله های با دوام نیاز دارند، استفاده می شوند. از آن جا که اتصالات استنلس استیل از آلیاژ فولاد و کروم تشکیل شده اند مقاومت زیادی دارند و سبب مقاوم شدن اتصالات در برابر زنگ خوردگی و خوردگی می شوند. در نتیجه طول عمر اتصالات خطوط بیشتر می شود و شما می توانید با بهره گیری از این اتصالات باعث شوید که خطوط در مدت زمان زیاد، نیاز کمتری به نگهداری و تعمیر داشته باشند. در صنایع هایی که دارای لوله کشی می باشند (اعم از لوله کشی های گاز و سیالات)، اتصالات استنلس استیل به شدت کاربردی می باشند.

اتصالات استنلس استیل چیست-2

اتصالات استنلس استیل

مزایای استفاده از اتصالات استنلس استیل:

یک لوله کشی خوب و بی نقص، نیازمند اتصالات با دوام بالا و جنس خوب می باشد و مهمترین بخش لوله کشی نیز محسوب می شود. اتصالات استنلس استیل قابلیت تحمل حجم و فشار بالای محصولات عبوری را دارند و از طرفی با موادی که در لوله حرکت می کنند، واکنش نمی دهند و به آسانی هر چه تمام تر این کار را انجام می دادند (به دلیل ساخته شدن اتصالات از استیل مرغوب ضد زنگ)؛ در نتیجه بسیار مقاوم در مقابل زنگ زدگی و خوردگی خواهند بود.

اتصالات استنلس استیل بسیار موثر و مفید برای استفاده مصارف خارجی و داخلی می باشد و در شرایط سخت نیز عملکرد عالی خواهند داشت و شما به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید. از طرفی فولاد ضد زنگ، قابل بازیافت در صنایع مختلف می باشد (به دلیل داشتن هسته سخت و کیفیت عالی).


مزایای استفاده از اتصالات استنلس استیل

اتصالات استنلس استیل در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرند و چه کاربردی دارند؟

از رایج ترین کاربرد های اتصالات استنلس استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– انتقال و جابجایی موادی چون نفت، گاز، آب گرم، گوگرد و مواد شیمیایی در صنایع مختلف

– صنعت خودرو: سیستم های لوله کشی، سیستم های جریان آب و هوا

– سیستم خطوط آب صنعتی، سیستم فاضلاب، سیستم خطوط شبکه های آب

– صنایع ساختمانی: مانند داربست

– منازل و ساختمان ها: لول های آب، چوب پرده، دودکش

– تجهیزات بخاری و تهویه

گرید های اتصالات استنلس استیل:

– L ۳۰۴ : حاوی مقدار کمی کربن؛ سبب کاهش سرعت سختی کار می شود، بهبود انعطاف پذیری کشش، فورج سرد و …؛ همچنین بسیار مناسب برای جوشکاری می باشد.

– L ۳۱۶ : مانند مورد فوق دارای کربن کمی می باشد؛ با این تفاوت که در برابر خوردگی مخصوصا در برابر آب دریا و کلرید ها بسیار مقاوم است.

– استیل ۲۲۰۵ : دارای استحکام و خواص خوردگی بالایی می باشد و از دو مورد فوق بهتر می باشد. استیل ۲۲۰۵ برای خطوط فرآیند شیمیایی، مصارف دریایی و … بسیار مناسب می باشد.

اتصالات استنلس استیل چیست 3

اتصالات استنلس استیل

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *