لوله کاندوئیت برق چیست

لوله کاندوئیت برق چیست

لوله کاندوئیت برق چیست

معمولاً از لوله کاندوئیت برق برای ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. طراحی این محصول به شکلی است که برای بخش های تجاری و هتل و بیمارستان ها و فروشگاه ها و سایر تاسیسات زیرزمینی از آن استفاده می شود. در جدول بندی استاندارد استفاده مجاز از کابل ها در داخل یک لوله مشخص شده است

لوله کاندوئیت برق به طور کلی شامل ۴ سبک است که عبارت است از: لوله کاندوئیت برق با گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، لوله فولادی برق مشکی و همینطور لوله فولادی برق یا لوله کاندوئیت که طبق استاندارد PG ارزیابی شده است. در سیستم ایزومتریک یا اینچی معمولاً لوله کاندوئیت برق از سایز های ۲/۱ الی ۵۶ اینچ ارزیابی شده است و ضخامت آن ۲ میل و بیشتر است.

لوله کاندوئیت برق چیست 2

متعلقات لوله فولادی برق 

    انواع بوشن
    بست اسپیت
    زانویی ساده
    زانویی دور دار
    زانویی درب دار
    سه راهی ساده لوله فولادی برق
    سه راهی درب دار
    براس بوشن – تبدیل لوله فولادی برق
    کاندولت
    درپوش پلاستیکی و آلومینیومی
    بست انتهایی
    سر لوله پلاستیکی

انواع لوله کاندوئیت برق

لوله کاندوئیت برق به صورت فولادی یا فلزی برای جلوگیری از نویز در مدارات حساس استفاده شده است و در برابر رطوبت، فشار و بخار بسیار مقاوم هستند و حتی در برابر ضربات هم تاب می آورند.

یکی از مدل های لوله کاندوئیت برق که به صورت گالوانیزه است که در دو سبک عمقی داغ و بدون درز ضد انفجار طراحی و ساخته شده است. روی سطح آن از مواد مقاوم روی و کادمیم برای محافظت در برابر زنگ خوردگی پوشیده شده است. معمولاً کاندوئیت ها در صنعت شامل سیستم های امنیتی مانند دوربین مدار بسته و همینطور سیستم های اعلام حریق هستند.

برخی از لوله کاندوئیت برق به صورت انعطاف پذیر طراحی شده اند که از این نوع لوله در ساختمان ها برای عبور سیم ها از درزهای انبساطی استفاده می شود و در نهایت اتصال آن به موتور صورت می گیرد. این محصول در بخش داخلی خود دارای پوشش لاستیکی است که قابلیت انعطاف دارد. لوله کاندوئیت برق از روش هایی است که برای محافظت و منظم تر شدن سیم ها بر اساس سبک های مختلفی که دارد استفاده می شود.

لوله کاندوئیت برق

لوله کاندوئیت برق به صورت بسته بندی بوده و بر اساس متر به فروش می رسد این محصول در شاخه های سه متری پرفروش است. لوله کاندوئیت برق در مدل های سبک و سنگین از نظر وزن و ضخامت دسته بندی شده است که در فضاهای بسته و دور از باران و رطوبت استفاده می شود. برای پروژه های دوربین مدارس بسته و همینطور سیستم های امنیتی و کابل کشی در سوله های صنعتی نیز از این سبک لوله استفاده می شود.

استفاده از ر در پروژه های عمرانی نیز دیده می شود و سایز های ۱۱ الی ۴۶ PG اینچ تولید و استفاده می شود.

لوله کاندوئیت برق گالوانیزه به روش های متعدد غوطه ور و استاندارد استفاده می شود تولید سایز و نام کارخانه بر روی این لوله ها وجود دارد که نشان از اعتبار آن است.

در روش غوطه وری شرایط به این صورت است که لوله ها در ابتدا چرب یگیری شده و زنگ زدایی می شود در نهایت در وام محلول فلاکس استفاده می شود و نیاز است که از دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد برای خشک شدن آن استفاده شود و پس از آن وارد حوضچه های پر از فلز مذاب می شود.

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *