بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع

بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع

بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع

یک پالایشگاه یا یک مجتمع پتروشیمی را تصور کنید که یکی از شیر های اتوماتیک آن ها از کار افتاده است. به نظر شما خسارت مالی این خرابی که منجر به تعطیلی کل یا بخشی از مجموعه و صدمه به تولید میگردد تا چه اندازه میتواند خسارت بار باشد!؟ در صورتی کهاین خرابی بارها و بارها تکرار شود چه!؟ راه حل جلوگیری از این مشکلات چیست؟ برای جلوگیری از اتفاقات این چنین باید چه هزینه ای استعلام کرد؟ پاسخ این سوالات بررسی دقیق راهکارهای تعمیرات اکچویتور است. در ادامه این مطلب به صورت دقیق و تخصصی به آنخواهیم استعلام.

بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع

تعمیرات اکچویتور یکی از مواردی است که شاید در خیلی از سازمان ها نادیده گرفته شود. اما این نادیده گرفتن با اولین خرابی ایجاد شده به طور کلی از سر مدیران مجموعه خواهد پرید و به یک معضل تبدیل خواهد شد. پس بهتر است قبل از خرابی به فکر تعمیرات اکچویتورخود باشید. خیلی از سازمان ها بر این عقیده هستند که وجود یک نیروی تکنسین با سطح تخصص نسبی در تعمیر اکچویتور میتواند مشکل آن ها را حل کند، اما به هیچ وجه اینطور نیست. بعد از خرابی اکچویتور پس از صرف مدت زمان چشمگیر و قابل ملاحظه ای تکنسین شمابه شما خواهد گفت که برای تعمیر این دستگاه باید آن را به نمایندگی ارجاع داد! و این چیزی است که شما از اول آن را میدانستید!

بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع- 2

بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع.

تعمیرات اکچویتور بحث جدی است و پیشنهاد میگردد که در سازمان های مختلف برای جلوگیری از رخداد این خطا و ایجاد صدمات جبران ناپذیر از راهکارهایی مانند وجود اکچویتور جایگزین استفاده شود تا تعمیرات اکچویتور به صورت تمام و کامل توسط متخصصان آن انجام گیردو تاریخ بازگشت این خرابی تا جای امکان به عقب بیافتد. باید به نکته دیگری نیز توچه داشت که تعمیرات عملگر بر اساس نوع آن ها میتواند متفاوت باشد. در ادامه به بررسی تعمیرات انواع مختلف اکچویتور خواهیم استعلام.

تعمیرات اکچویتور پنوماتیکی

تعمیرات اکچویتور پنوماتیکی یکی از انواع گسترده تعمیر و عیب یابی است، و این بعلت وجود احتمال گسترده عوامل تخریب پذیر در این نوع اکچویتور هستند. در صورت عدم استفاده از اکچویتور های استاندارد و با کیفیت این خرابی ها میتواند به صورت چند عامله و ازچند بخش مختلف باشد که در این صورت هزینه تعمیرات اکچویتور را نیز تا حد قابل توجهی بالا می برد.

بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع 3-

تعمیرات اکچویتور پنوماتیکی

تعمیرات اکچویتور هیدرولیکی

خرابی اکچویتور هیدرولیکی اصولا بر اثر نشت روغن این اکچویتور صورت می پذیرد، و این اتفاق یکی از شایع ترین انواع خرابی برای این نوع از اکچویتور می باشد، که میتواند دلایل متعدد با هزینه های متعددی را بدنبال داشته باشد. تعمیر این نوع از اکچویتور میتوانداز اکچویتور بادی کمی پیچیده تر و زمان بر تر باشد. البته باید در نظر داشت که حالت های مختلف خرابی این قاعده را نقض میکنند.

ESDV Valves

تعمیرات اکچویتور هیدرولیکی

تعمیرات اکچویتور الکتریکی

در اکچویتورهای الکتریکی احتمال خرابی بالا بوده و انواع خرابی نیز بالاتر است. خصوصا در موتور های الکتریکی. تعمیرات عملگر های الکتریکی عموما با تعویض قطعات همراه است و گاهی ممکن است عملگر به صورت کامل تعویض شوند. اما این نوع از تعمیرات از نظر زمانیبه نسبت کوتاه تری از سایر انواع اکچویتور انجام میگیرد.

 

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

One thought on “بررسی نقش تعمیرات اکچویتور در صنایع

  1. آرش مریدی میگوید:

    درود برشما
    باعث افتخار ماست که چنین مجوعه هایی در میهن این چنین تجارب و فعالیتهای فوق تخصصی را انجام میدهند.
    بنده هم عضو کوچکی از مجوعه نفت،گاز و پتروشیمی هستم که در رابطه با تعمیرات تخصصی اکچویتورهای خط گاز و اتیلن+رگولاتورهای صنعتی،شات آف ولوها و ایستگاه های کنترل و تقلیل فشار گاز فعالیت دارم.
    امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *