سایزینگ سیفتی ولو

سایزینگ سیفتی ولو

سایزینگ سیفتی ولو

برای درک بهتر سایزینگ سیفتی ولو، ابتدا به این نکته توجه کنید که یک سیفتی ولو همیشه باید سایزینگ داشته باشد و بتواند هر منبع بخار را تخلیه کند تا از این طریق فشار داخل دستگاه محافظت شده نتواند از حداکثر فشار تجمیع شده مجاز فراتر رود. این نه تنها به این معنی است که شیر باید به درستی قرار بگیرد، بلکه تنظیم آن نیز درست است. شیر اطمینان نیز باید به درستی اندازه گرفته شود، تا در نتیجه بتواند در هر شرایطی خطای احتمالی مقدار بخار مورد نیاز را با فشار لازم عبور دهد.

 

پس از تعیین نوع شیر اطمینان، همراه با فشار تنظیم شده و موقعیت آن در سیستم، لازم است ظرفیت تخلیه مورد نیاز شیر محاسبه شود. پس از مشخص شدن این امر، می توان با استفاده از مشخصات ارائه شده از سوی سازنده، ناحیه دهانه و سایزینگ سیفتی ولو را تعیین کرد.

برای ایجاد حداکثر ظرفیت مورد نیاز، جریان پتانسیل از طریق تمام شاخه های مربوطه، بالادست شیر​​، باید در نظر گرفته شود.

سایزینگ سیفتی ولو 2

در کاربردهایی که بیش از یک مسیر جریان ممکن وجود دارد، سایزینگ سیفتی ولو پیچیده تر می شود، زیرا ممکن است تعدادی روش جایگزین برای تعیین اندازه آن وجود داشته باشد. در مواردی که بیش از یک مسیر جریان بالقوه وجود دارد، گزینه هایی باید در نظر گرفته شوند.

شیر اطمینان را می توان در حداکثر دبی که در مسیر جریان و با بیشترین میزان جریان تجربه می شود اندازه گیری کرد.


سایزینگ سیفتی ولو با نگاهی دقیق تر

سایزینگ سیفتی ولو می تواند طوری انجام شود تا جریان را از مسیرهای جریان ترکیبی تخلیه کند. این انتخاب با توجه به خطر خرابی همزمان دو یا چند دستگاه تعیین می شود. اگر كوچكترين شانسي براي وقوع اين امر وجود داشته باشد، بايد اندازه شير باشد تا جريان هاي تركيبي دستگاه هاي خراب تخليه شود. با این حال، در مواردی که میزان خطر ناچیز است، مزایای این هزینه کردن ممکن است حکم این را داشته باشد که شیر باید فقط در بالاترین جریان اندازه گیری شود. انتخاب روش در نهایت به عهده شرکت مسئولیت بیمه کارخانه است.

 

دستگاه های کاهش فشار به طور گسترده و موثر برای محافظت تجهیزات فرایندی مانند سیستم های لوله کشی ، مخازن تحت فشار، ستون های تقطیر و سایر تجهیزات از فشارهایی که بیش از میزان طراحی-فشار بیش از یک مقدار از پیش تعیین شده ثابت است، استفاده می شود. هدف از استفاده از و سایزینگ سیفتی ولو شیرهای فشار دهنده جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات، جلوگیری از صدمه به پرسنل و اجتناب از خطرات احتمالی برای محیط زیست است. بنابراین بسیار مهم است که سایزینگ سیفتی ولو مناسب انجام گردد تا اطمینان حاصل شود که سیال دارای جریان کافی برای خروج از فرآیند است. بنابراین از ایمن بودن کارخانه و تجهیزات فرآیند اطمینان حاصل می شود. از آنجایی که یک شیر ایمنی فشار باید همیشه قادر به کار باشد، علاوه بر اندازه مناسب لازم است که به انتخاب مناسب، ساخت، مونتاژ، آزمایش، نصب و نگهداری آنها نیز دقت شود. این امر برای اطمینان از حداکثر حفاظت مطابق با هدف طراحی ضروری است.

 

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *