نصب شیر اطمینان

نصب شیر اطمینان

نصب شیر اطمینان

اگر یک طرف شیر اطمینان را تا انتها محکم نمایید، طرف دیگر را نه تنها نمی توان آن را کاملا محکم نمود، بلکه ممکن است باعث شکستن سوپاپ گردد. نکته بسیار مهم آنجاست که باید از فعالیت زیاد سوپاپ به هر نحو جلوگیری کنید زیرا می تواند به نحوه جریان ورودی و خروجی آسیب رسانده و باعث نشت مواد شود. معمولا طراحی شیرهای اطمینان ترکیبی است که از نشت دریچه ها جلوگیری می کند. اما اگر آن را روی نخ های ماده بمالید، می تواند سیستم شما را آلوده کند.

نصب شیر اطمینان 2

نگاهی دقیق تر به عملکرد شیر اطمینان

خرابی پایه غالباً ممکن است هنگامی که سوپاپ برای اولین بار به عنوان بخشی از روش کلی راه اندازی جریان مواد در لوله های انتقال برداشته می شود، رخ دهد، زیرا اغلب اوقات، آلودگی و مواد زائد در سیستم وجود دارد. برای اطمینان از عدم عبور مواد خارجی از شیر، این زائدات باید قبل از نصب شیر اطمینان خارج شود و سوپاپ باید در جایی که گرد و خاک و بقایای مواد جمع نمی شود نصب گردد. همچنین در پروژه های مربوط به بخار مهم است که با نصب شیر، میزان نشت را کاهش دهید تا میعانات در قسمت بالادست دیسک جمع نشود. در جایی که شیر اطمینان زیر لوله نصب شده باشد، بخار متراکم خواهد شد، لوله را پر می کند و قسمت بالادست نشیمن شیر اطمینان را مرطوب می کند.

عملکرد شیر اطمینان همچنین می تواند هنگامی که گرد و خاک روی سطح آن نشسته باشد، دچار خلل گردد. با بالا بردن بیشتر اهرم، به طور کلی هرگونه آلودگی در قسمت نشیمن شیر پاک می شود. اکثریت قریب به اتفاق مشکلات نشتی پایه شیر ایمنی پس از ساخت و آزمایش اولیه رخ می دهد. این مشکلات معمولاً در اثر آسیب در حین حمل و نقل، و گاهی اوقات در نتیجه سو استفاده و آلودگی، یا به دلیل نصب ضعیف رخ می دهد. اکثر استانداردهای شیر اطمینان شامل پارامترهای دقیق قطعی نیست. برای کسانی که این کار را انجام می دهند، الزامات و روش های آزمایش توصیه شده معمولاً براساس استاندارد API ۵۲۷ انجام می شود که معمولاً در کل صنعت شیر اطمینان استفاده می شود.

برای استعلام قیمت محصولات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت به شماره واتس اپ 09021000571 تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال درخواست کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *